מהם היתרונות הבריאותיים של עיסוי באבנים חמות?

מי יכול להפיק תועלת מעיסוי אבנים חמות?

אם אתם שוקלים לקבל עיסוי אבנים חמות, ייתכן שאתם תוהים מי ירוויח הכי הרבה מעיסוי מסוג זה. מאמר זה ייתן לך קצת מידע על מי יהיה מועמד טוב עבור סוג זה של עיסוי, כמו גם את היתרונות של אבנים חמות הודית. עיסוי זה יכול לעזור לכם להרגיש רגועים, רעננים ורעננים.

היתרונות של עיסוי אבנים חמות

עיסוי אבנים חמות הוא שיטה מצוינת להרגעת הגוף. האבנים מחוממות בדרך כלל לטמפרטורה של בין 45 ל-50 מעלות צלזיוס, מה שלא יפגע באנשים עם עור רגיש. מטפלים מקצועיים משתמשים בתנורי חימום מיוחדים המבטיחים את הטמפרטורה הנכונה. הם אינם משתמשים במיקרוגלים או בשיטות אחרות כדי לחמם את האבנים.

השימוש באבנים חמות בעיסויים מגביר את זרימת הדם ומקל על כאבים וכאבים. זאת בשל היתרונות האנטי דלקתיים של האבנים. אבנים חמות גם משפרות את הגמישות. הם יעזרו לך לנוע סביב המפרקים שלך בקלות רבה יותר ולעזור לך להרגיש רגוע יותר. זה הופך את עיסויי האבנים החמות למועילים במיוחד לאנשים עם מפרקים כואבים או גב הדוק.

מחקרים מסוימים הראו גם כי עיסויי אבנים חמות יכולים לסייע לאיכות השינה. הם עוזרים למערכת הדם להעביר אנרגיה ולהקל על מתח השרירים, החיוני לשנת לילה טובה. אנשים הסובלים מנדודי שינה עשויים לגלות שעיסויי אבנים חמות עוזרים להם לישון טוב יותר בלילה.

עיסוי אבנים חמות יכול להיות טיפול מצוין למספר פציעות

הוא משתמש בחום טיפולי ובמשיכות גלישה כדי לעזור ללקוחות להירגע. אבנים חמות הן גם אלטרנטיבה נהדרת לעיסוי רקמות עמוק, שהוא כואב מאוד ולעתים קרובות לא יעיל על כאב חריף. אבנים חמות יכולות לחדור עמוק לשרירים ולספק הקלה משמעותית בכאב.

מכיוון שאבנים חמות יכולות להישרף, מטפלים בעיסוי צריכים לנקוט משנה זהירות כאשר הם מניחים אותן על העור של הלקוחות שלהם. כדי למנוע שריפת לקוחות, הם צריכים לשמור על ניטור מתמיד של הטמפרטורה של האבן.

קצת מידע על עיסוי

עיסוי אבנים חמות משתמש בחום ובמגע קל כדי לעבוד עמוק לתוך השרירים, מה שמקדם הרפיה ושיכוך כאבים. זה גם עוזר לשפר את זרימת הדם ואת חילוף החומרים. זה יכול גם לסייע בניקוי רעלים. עדיף לחפש מטפל עיסוי המתמחה בסוג זה של עיסוי. יש אנשים שחווים כאב במהלך או לאחר קבלת עיסוי אבנים חמות, אבל זה לא צריך להיות בעיה. עדיף להתייעץ עם איש מקצוע אשר מאומן עיסוי אבנים חמות לפני מחפש עיסוי.

בנוסף לקידום הרפיה, עיסוי אבנים חמות הוא האמין גם לשפר את השינה ואת המצב הנפשי. זה כבר הושווה לגלול שינה, אבל ללא תופעות הלוואי. אלה הסובלים מנדודי שינה יכולים להפיק תועלת מסוג זה של עיסוי, במיוחד אלה המתקשים להירדם. הטיפול אמור גם לשפר את טווח התנועה ואת כוח האחיזה.

אבנים חמות הודיות

לשימוש באבנים חמות הודיות לעיסוי יש יתרונות בריאותיים רבים. החום מהאבנים מרפה את השרירים, ומאפשר לדם עשיר יותר בחמצן לזרום בכל הגוף. זה עוזר לשרירים לתפקד בצורה יעילה יותר, וזה חשוב לבריאותם. עיסוי אבנים חמות יכול גם להפחית מתח ולשפר את השינה.

עיסויי אבנים חמות יכולים גם לשפר את המערכת החיסונית. הם יכולים לעזור לשרירים להירגע, כך שמטפלים יוכלו לעבוד עליהם בצורה יעילה יותר. הם יכולים גם לעזור להפחית כאבים וכאבים הנגרמים על ידי מצבים ראומטיים. הם גם משפרים את מצב העור שלך, מה שהופך אותו רך וחלק יותר. זרימת הדם המוגברת מסייעת במניעת סימני הזדקנות ומעניקה לעור מראה תוסס יותר.

עיסויי אבנים חמות משלבים טכניקות עיסוי מסורתיות תוך שימוש באבני בזלת מחוממות. אבנים חמות אלה עוזרות להרפות שרירים מתוחים ולהקל על רקמות פגומות. האבנים המחוממות יכולות גם לחדור עמוק לתוך אזורים בעייתיים. האבנים החלקות והשטוחות מחוממות לכ-145 מעלות פרנהייט ומונחות על חלקי גוף שונים.

כמה זמן מומלץ?

עיסוי אבנים חמות הוא דרך מצוינת להפחית מתח ולקדם רגיעה. זה יכול גם להקל על כאבים ומתח שרירים. מומלץ כי עיסוי נמשך בין 60 ל -90 דקות. אמנם אף אחד לא יודע בדיוק מה היתרונות של עיסוי אבנים חמות, אבל צריך לעשות מחקר נוסף. יש הסבורים שהאפקט נובע מהמגע האנושי, שיוצר תחושה של חיבור.

עיסוי אבנים חם יעיל גם בטיפול בכאב, שכן הוא עוזר לשפר את זרימת הדם. זרימת הדם המוגברת מסייעת לגוף להילחם בדלקת. זה עוזר להפחית כאבי שרירים, כאבי מפרקים ואפילו כאבים פנימיים. בנוסף, חום האבנים מסייע למטפל לעבוד עמוק יותר לתוך השרירים.

אולי יעניין אותך גם
הכל על עיסוי רפואי

הכל אודות עיסוי רפואי אם אתם מחפשים מידע על עיסוי רפואי, הגעתם למקום הנכון. ממה שזה ועד כמה זה נמשך, מאמר זה נועד לספק לך

קרא עוד »
מחשבון הריון - כל הפרטים
אסתטיקה ובריאות
מחשבון הריון – כל הפרטים

בשעה טובה את בהריון? על מנת לעקוב אחר שינויים המתרחשים בגוף, חשוב ביותר לעשות שימוש במחשבון הריון – כל הפרטים בכתבה הבאה. איך עובד מחשבון

קרא עוד »
מאמן כושר אישי
אסתטיקה ובריאות
איך לבחור מאמן כושר אישי

המונח מאמן כושר אישי,  מתייחס למאמן אישי שמקבל תשלום עבור מפגשים אחד על אחד. הם בדרך כלל מספקים שירותים שאולי לא יהיו זמינים בחדר הכושר

קרא עוד »
מהו הגורם החשוב ביותר בבחירת מזרן יוגה?
אסתטיקה ובריאות
מה זה מזרן יוגה?

הרעיון של מזרן היוגה מגיע מהודו העתיקה. ישנם סוגים שונים של יוגה שלכל אחד מסורת המזרן שלו. מחצלות מסוימות אפילו מציעות תנורי חימום ותכונות אחרות

קרא עוד »