כל המידע על עיסוי שבדי

אם אתה סקרן לגבי עיסוי שוודי, אז הגעת למקום הנכון. המשך לקרוא כדי לגלות מה היתרונות שלה, כמה פעמים זה צריך להתבצע, וכמה זמן. עיסוי שוודי הוא סוג של טיפול עיסוי הכולל מניפולציה של השרירים. העיסוי מועיל לסוגים רבים ושונים של אנשים ויכול לעזור לך להירגע ולהחזיר את שיווי המשקל של הגוף שלך.

מהם היתרונות של עיסוי שוודי

עיסוי שוודי משפר את זרימת הדם ומחזק את המערכת החיסונית. זה גם מסייע בהסרת רעלים מהגוף. סוג זה של עיסוי הוא גם נהדר עבור אלה שנוטים לשמור על מים ולהרגיש "נפוח". במהלך עיסוי שוודי, מטפל בעיסוי ישתמש במשיכות שונות כדי לעזור לגוף להירגע. חשוב ליידע את המטפל בעיסוי כמה לחץ אתה מעדיף לקבל.

עיסוי שוודי יכול גם לעזור לכם לישון טוב יותר. זרימת הדם המוגברת מסייעת לגוף להיפטר מפסולת מטבולית, מה שמקל על האיברים שלך לתפקד ביעילות. זה גם מקל על מתח ומפחית קולטני כאב.

עיסוי שוודי הוא טכניקה עדינה אך יעילה להרפיה

הוא מתמקד ברקמות הרכות של הגוף, תוך שימוש במשיכות רכות יותר באזורים גרמיים ובמשיכות חזקות יותר באזורים עם כיסוי שרירים עבה יותר. זה אידיאלי עבור אנשים שעובדים במשרדים והם כל הזמן על הרגליים. במהלך עיסוי שוודי, חשוב ללבוש בגדים נוחים. מכוני ספא מציעים בדרך כלל תחתונים חד פעמיים, ומטפלים בעיסוי מנוסים בעטיפת הלקוח. השמנים והתחליבים המשמשים במהלך העיסוי עלולים להכתים את הבגדים. לכן, עדיף ללבוש בגדים ישנים שניתן להסיר כאשר העיסוי נגמר.

עיסוי שוודי הוא דרך מצוינת להרגיע את הגוף ולשפר את מצב הרוח. בעוד הטכניקה אינה מקלה על כל הסימפטומים של דיכאון, זה עוזר לגוף שלך לייצר הורמונים חיוביים יותר. זה גם מפחית את רמות הלחץ על ידי הפחתת רמות הקורטיזול. זה גם עוזר לך להשיג טווח תנועה וגמישות טובים יותר. עיסוי שוודי הוא דרך מצוינת להגביר את הגמישות שלך ולמתוח את השרירים שלך.

למי זה מומלץ

עיסוי שוודי הוא דרך נהדרת להקל על הכאבים בגוף ולהירגע. הוא ניתן בסביבה שלווה ויש לו מגוון יתרונות, כולל הפחתת מתח, הקלה על כאבי ראש במתח, שיפור השינה והגדלת רמות האנרגיה. בנוסף, הוא מפחית מתח פיזי ונפשי ומגביר את זרימת הדם.

בין אם אתם חובבי עיסוי רגילים או לקוחות בפעם הראשונה, עיסוי שוודי הוא בחירה מצוינת. יהיה עליך להסיר את הבגדים שלך לפני הפגישה שלך, אם כי אתה יכול ללבוש תחתונים. ברגע שאתה על שולחן העיסוי, אתה תהיה מכוסה על ידי סדין. הוא יוסר רק כאשר יגיע הזמן לבצע עבודה פעילה.

עיסויים שוודיים נהדרים למתחילים ובדרך כלל הם קלים בהרבה מעיסויי רקמות עמוקות. ניתן גם לכוונן את רמת הלחץ כך שתתאים להעדפות הגוף. הדבר הטוב ביותר לזכור הוא לתקשר עם המטפל שלך בעיסוי, כך שהוא או היא יודעים מה אתה אוהב.

כמה זמן מומלץ?

אורך העיסוי השוודי הוא בדרך כלל 60 עד 90 דקות, אך משך הזמן יכול להיות ארוך יותר או קצר יותר בהתאם להעדפתכם. עיסוי שוודי טיפוסי יכול להקל על אדם מכאבים וכאבים, לשפר את הגמישות ולהפחית את הסיכון לפציעה. זה יכול להיות מועיל עבור מגוון רחב של מצבים, ועיסוי אחד או שניים בחודש מספיק לרווחה הכללית של רוב האנשים.

אתה צריך לצפות להיות כואב ורועד לאחר קבלת עיסוי שוודי, אבל תסמינים אלה אמורים לדעוך לאחר מספר ימים. עיסוי שוודי יכול לשפר את מצב הרוח, להפחית מתחים ולשפר את השינה. זה יכול גם לעזור להקל על כאבי ראש, נדודי שינה ונשימה רדודה.

טכניקת עיסוי שוודית

טכניקת העיסוי השוודית היא סוג של עיסוי המתמקד בשיפור זרימת הדם ובהקלת מתח השרירים. הוא משתמש במגוון משיכות, כולל משיכות ארוכות וזורמות ולישה. השבץ הארוך מקדם את זרימת הדם ומסייע למטפל בעיסוי להרגיש את השרירים. משיכות לישה עוזרות להיפטר מרעלים ומפסולת מטבולית שמצטברת בגוף. משיכות חיכוך מייצרות חום, המסייע לשחרר גידים ורצועות.

עיסוי שוודי הוא גם דרך יעילה להקל על מתחים ולשפר את הבריאות הכללית. זה יכול לעזור להפחית את הסימפטומים של דיכאון, חרדה וכאב כרוני. זה גם מחזק את המערכת החיסונית, אשר יכול להיות מועיל עבור מספר מצבים, כולל סרטן השד וסוכרת. יתר על כן, הוא מגרה עצבים שונים בגוף, אשר יכול לעזור לנהל את הכאב.

אולי יעניין אותך גם
הכל על עיסוי רפואי

הכל אודות עיסוי רפואי אם אתם מחפשים מידע על עיסוי רפואי, הגעתם למקום הנכון. ממה שזה ועד כמה זה נמשך, מאמר זה נועד לספק לך

קרא עוד »
מחשבון הריון - כל הפרטים
אסתטיקה ובריאות
מחשבון הריון – כל הפרטים

בשעה טובה את בהריון? על מנת לעקוב אחר שינויים המתרחשים בגוף, חשוב ביותר לעשות שימוש במחשבון הריון – כל הפרטים בכתבה הבאה. איך עובד מחשבון

קרא עוד »
מאמן כושר אישי
אסתטיקה ובריאות
איך לבחור מאמן כושר אישי

המונח מאמן כושר אישי,  מתייחס למאמן אישי שמקבל תשלום עבור מפגשים אחד על אחד. הם בדרך כלל מספקים שירותים שאולי לא יהיו זמינים בחדר הכושר

קרא עוד »
מהו הגורם החשוב ביותר בבחירת מזרן יוגה?
אסתטיקה ובריאות
מה זה מזרן יוגה?

הרעיון של מזרן היוגה מגיע מהודו העתיקה. ישנם סוגים שונים של יוגה שלכל אחד מסורת המזרן שלו. מחצלות מסוימות אפילו מציעות תנורי חימום ותכונות אחרות

קרא עוד »