טיפים לבחירת אולם אירועים לחתונה קטנה

כאשר עורכים חתונה קטנה, הגודל הוא המפתח. החדר צריך שיהיה מספיק מקום לאורחים שלך, פינת ישיבה ושולחן ורחבת ריקודים.
זה גם לא צריך להיות גדול מדי. אם תזמינו 20 אנשים לחתונה שלכם, היא תרגיש ריקה וחסרה את האינטימיות שאתם רוצים.
כמו כן, חדר קטן עם יותר מדי שולחנות ירגיש צפוף. גודל החדר צריך להתאים למספר האורחים.

קחו בחשבון נגישות

כאשר מתכננים חתונה קטנה, יש כמה דברים שחשוב לקחת בחשבון. בין אם אתם מתכננים טקס קטן או קבלת פנים גדולה, הנגישות צריכה להיות בראש סדר העדיפויות. בין אם המקום יכול להכיל גישה לכסא גלגלים, כתוביות בזמן אמת או מתורגמנים לשפת סימנים, אירוע מסוג זה צריך להיות כולל. נאומים צריכים להתפרש בצורה ברורה, קלה להבנה עבור בעלי מוגבלויות, והדוברים צריכים לעמוד מול הקהל ולהשתמש במיקרופון. כמו כן, הרמקולים לא צריכים לדבר חזק מדי או מהר מדי, מכיוון שהדבר עלול להפריע לאורחים עם יכולת שמיעה או דיבור מוגבלת.

כשאתם בוחרים מיקום לחתונה הקטנה שלכם, קחו בחשבון נגישות. אתם רוצים להיות בטוחים שלמקום יש חדרי שירותים קלים לגישה, חניית נכים ומקומות ישיבה נאותים לאורחים עם מוגבלויות. אם בחתונה עומדים להשתתף מספר רב של אורחים, בדקו האם המקום נגיש לכיסאות גלגלים ולבעלי מגבלות פיזיות. בחלק מהאולמות יש חדרי שירותים ומקומות חניה נגישים, אז זה עוד משהו שצריך לקחת בחשבון בבחירת אולם אירועים לחתונה קטנה.

גורם נוסף שיש לקחת בחשבון בבחירת אולם אירועים לחתונה קטנה יותר הוא גודל המקום

אמנם אין צורך באולם אירועים גדול, אולם אולם אירועים קטן עם אורחים רבים יכול להיות נגיש באותה מידה לאנשים עם מוגבלות בניידות. בחלק מהמקומות יש גם חדרי רחצה נגישים, אז כדאי לשאול על אלה לפני שאתם מזמינים. אם אינכם יכולים להרשות לעצמכם לשפץ את המקום, מומלץ לשכור רמפות.

האם במקום יש מספיק מקומות ישיבה לאורחים שלכם תלוי בצרכים וביכולות שלהם. אם הם צריכים כסאות גלגלים, למשל, כדאי לחפש מיקום עם כיורים ומקלחות מונמכים. בחלל צריכים להיות גם מעקות ותכונות נגישות אחרות. יש לוודא שהמקום נגיש לאנשים עם מוגבלות פיזית, כמו גם לאורחים מוגבלי ניידות. בנוסף, קחו בחשבון את גיל האורחים שלכם. מתכננים מקלחת לתינוק, או חתונה מבוגרת שצריכה מקומות ישיבה לאורחים מבוגרים?

מזמין חברים קרובים

אחד ההיבטים המרכזיים בתכנון חתונה הוא הכנת רשימת מוזמנים. הקפד לכלול תחילה בני משפחה קרובים וחברים. ואז לנוע החוצה, כולל קרובי משפחה רחוקים ומכרים במזג אוויר נאה. כמו כן, כלול ילדים ושותפים. לאחר מכן תוכל לקבוע כמה מכל אחד יש להזמין. כשאתה מכין רשימת אורחים, זכור שיהיה לך כיף יותר עם מספר קטן יותר של אורחים.

אורחים עשויים להרגיש מודרים כאשר אתה שולח הזמנות לאנשים שאתה יודע שאינם יכולים להשתתף. אנשים מסוימים עשויים להרגיש רע אם הם לא מוזמנים, והם עשויים לרצות לשמור את ההזמנה כמזכרת. במקום זאת, שלח הזמנות למשפחה וחברים קרובים. לא יזיק להזמין את מי שאתם אוהבים ויודעים שישתתפו. חוץ מזה, חברים קרובים חשובים לך ולבן הזוג שלך.

אם אתה נשוי ועמיתיך לעבודה קרובים אליך, הזמינו אותם. לאחר מכן, הקפד להגביל את הדיבורים על החתונה שלך במשרד, כמו גם את הפוסטים במדיה החברתית. הדבר האחרון שאתה רוצה הוא להרחיק את האנשים שאתה עובד איתם. אם אתה נשוי ומתגורר עם בן/בת הזוג שלך, אולי תרצה להזמין גם אותם. אולי כדאי להזמין גם ילדים של עמיתים לעבודה.
מחפשים אולם קטן לברית תוכלו לבקר באתר ואמוס אירועים אולם לברית בפתח תקווה לאולם קטן.

זכור שלפחות 10% מהאורחים שלך ידחו

לכן הקפידו לערוך רשימה ב' והזמינו אנשים שאינם נשואים אך מקיימים אתכם קשרים ארוכי טווח. עם זאת, עליך להיות זהיר בעת שליחת הזמנות מכיוון שזוג יחליף בן זוג ואולי לא יוכל להשתתף. כך כולם ישמחו בחתונה ויזכרו אותה בעוד כמה שנים.

אמנם נהוג להזמין חברים ובני משפחה, אבל אין צורך לכלול את כל מי שאתה מכיר. יום החתונה שלך הוא זמן מיוחד בחייך ואתה לא רוצה להעמיס עליו יותר מדי לחץ. הזמנת חברים קרובים היא דרך מצוינת לחגוג את האיחוד שלך עם החברים הקרובים ביותר. זכרו, חתונות הן גם מסיבות ארוחת ערב. האורחים שלכם ייהנו מארוחת הערב שלכם ומהחגיגה שלכם.

זה יכול להיות מאתגר להחליט כמה אנשים להזמין, אבל החברים הקרובים ביותר שלך ובני המשפחה הם חלק חשוב מהיום הגדול שלך. זה בסדר להזמין כמה בני משפחה אם אתה לא מרגיש בנוח להזמין את כל המשפחה לחתונה שלך. הרבה בני משפחה וילדים יכולים להפוך את היום למיוחד במיוחד עבורכם, אך לא עבור כולם. שקול לשדר את הטקס בשידור חי כדי שכולם יוכלו להרגיש שהם חלק מהחגיגה.
טיפים לבחירת אולם אירועים לחתונה קטנה

בחירת אולם אירועים המאפשר יצירתיות

בחירת אולם אירועים לחתונה קטנה יותר לא חייבת להיות החלטה קשה. אולמות נשפים מיועדים בדרך כלל לחתונות גדולות, והם מגיעים עם עיצוב בסיסי. כמה פרחים וקישוטים אחרים יספיקו. עם זאת, אם הנושא שלך אישי יותר, אתה יכול לבחור בגינה חיצונית או בחלל אסם פתוח. במקום כזה, אתה יכול להוסיף נגיעות נוספות, כגון פנסים ואורות פיות.

כשאתם בוחרים אולם אירועים לחתונה קטנה, קחו בחשבון את גודל רשימת האורחים שלכם. רשימת אורחים קטנה יותר לא אומרת שאתה צריך להקריב את איכות הקישוטים, האוכל והמוזיקה. למרות גודל רשימת האורחים שלך, אתה עדיין יכול לערוך חתונה מפוארת על ידי בחירת מקום קטן. אולם אירועים קטן יכול גם לאפשר יותר יצירתיות, וניתן להוסיף קישוטים, כולל אלבום חתונה מותאם אישית.

בעת בחירת אולם נשפים, שקול את הפריסה וגודל החדר. אם אתם מתכננים חתונה גדולה, כדאי למקם את הכיסאות קרוב זה לזה, שכן פריסות רחבות ידיים תופסות יותר מדי מקום. במקום זאת, נסה לחשוב על פריסה ייחודית ונוחה לכולם. עבור התמונות, אולי כבר יש לך מושג מה אתה רוצה ברקע. אם לא, חשבו היכן תרצו שהצלם יצלם.
להזמנת אולם תוכלו לבקר באתר ואמוס אולם אירועים https://vamoss.co.il/

אולי יעניין אותך גם
השכרת חללים ותוכן לפי שעה
הבלוג שלנו
השכרת חללים ותוכן לפי שעה

מעוניינים בהשכרת מקום לאירוע לפי שעה? בין אם מדובר על הרצאה עבור החברה או סדנת יוגה- אנחנו בעדנה- נווה מדבר יפואי עומדים לשירותכם ומציעים לכם

קרא עוד »
מי קהל היעד של וילונות אש?
הבלוג שלנו
כל המידע על וילונות אש

וילון אש משמש לבלימת התפשטות האש. וילונות אש פועלים על ידי הגבלת להבות ועשן לאזור סביבם לפני שיש להם הזדמנות להתפשט החוצה. המטרה העיקרית של

קרא עוד »
אילו שירותים מוצעים על ידי מוסך רנו?
הבלוג שלנו
כל המידע על מוסך רנו

מוסך רנו הוא מקום בו נותנים שירות למכוניות רנו. מדובר על מקום בו ניתן למצוא מכונאים רבים ומומחים לטיפול ברכבי רנו – כל הפרטים בכתבה

קרא עוד »
מתנות לקיץ לעובדים
הבלוג שלנו
מתנות לקיץ לעובדים

החגים נגמרו וזה הזמן להתחיל לחשוב על הקיץ. הקיץ הוא אחד הזמנים הפופולריים ביותר להענקת מתנות. ישנם פריטים רבים המהווים מתנות מושלמות לעונה זו. אם

קרא עוד »
שליחויות לעסקים עם חברה ותיקה ומקצועית
בעלי מקצוע
נעים להכיר: סוגי שליחויות לעסקים

שליחויות לעסקים הפכו להיות אבן הבוחן של עסקים רבים בישראל. רבים מהעסקים זקוקים לשליחים נאמנים ואחראים, בעלי ציוד ייחודי המתאים לסוגי שליחויות מגוונות לעסקים. עסקים

קרא עוד »