תנאים לשימוש בהבנה

בכל עת, עבור לאתר הזה חייב להיות פקטור כי ותוך כדי תנאי המאפשר לך לקבל גישה אליו.

קריאה וקבלה של תנאי השימוש בחוזה וקריאת וקבלת הנהלים של תוכנית הפרטיות של אתר זה הם גורמים נדרשים עבור האתר המעניק לך את הזכות לבדוק, לקרוא, למכור, לבצע עסקה, לעבד תשלומים עבורו. דֶרֶך. על ידי ביקור באתר זה אתה מאשר שכל תנאי השימוש הועברו אליך. כל חוזים, מצגים, ערבויות, ערבויות, פעילויות או תביעות של המבקר, השונות בכל דרך מהחוזה הזה, יהיו מיוחדים ללא כוח או השפעה.

כל האנשים נמנעים לקבל גישה לאתר זה או להשתמש בו, אלא אם כן הם יגלשו ויקבלו את תנאי השימוש ואת מדיניות הפרטיות האישית.

על ידי התבוננות, כניסה, שימוש, עסקאות מחויבויות מטעם אתר אינטרנט זה או אינטראקציה עם אתר זה, תוך כדי ראייה שמפיץ, מתווך, משווק שותף, לקוח, ספק שירותי תמיכה לסוחר, מוציא לאור, מפרסם או כל קשר אליו אתה נמצא. נהלים של תוכנית תנאי שימוש זו ומדיניות הפרטיות של אתר אינטרנט זה. כולל שינויים כלשהם בחוזה זה או נהלים נוספים המשולבים על ידי Benchmark שאתר האינטרנט עשוי להפיק על פי שיקול דעתו הבלעדי בעתיד.

כל האנשים מתחת לקבוצת הגיל של 18 נמנעת גישה לאתר אינטרנט זה. אם אתה מתחת לגיל 18, זה לא חוקי עבורך ללכת, לעבור או ליצור אינטראקציה עם אתר זה או פריטים שלו בכל דרך שהיא. אתר זה דוחה באופן ספציפי גישה לכל אדם שבוודאי מכוסה על ידי הפרטיות המקוונת של הילד קח פעולה (COPA) משנת 1998.

אתר אינטרנט זה שומר לעצמו את האידיאל למניעת השגת גישה לכל אדם או צופה מכל סיבה שהיא. תחת התנאים של תוכנית הפרטיות האישית, שאתה מקבל כתנאי לצפייה, ניתן לאפשר לאתר לאסוף ולקנות נתונים ומידע למטרת אי-הכללה ולשימושים רבים אחרים.

הסכם תנאי השימוש עשוי להשתנות מעת לעת. לאורחים מוטלת חובה חיובית, כחלק מהמחשבה לקבלת רשות לצפות באתר זה, לעדכן את עצמם בשינויים.

צדדים לתנאי השימוש קומפוזיציה

אורחים, קהלים, משתמשים, מנויים, מקורבים, שותפים, משווקים או לקוחות, הנקראים כאן ביחד בעוד "אורחים", הם צדדים לחוזה זה. הבעלים ו/או הספקים של האתר והאתרים המקדימים שלו הם צדדים לחוזה זה, המכונה כאן "אתר". המבקרים באתר מבינים ומכירים בכך שהחוזה הזה גובר על כל הסכמי האורחים עם האתר, כולל אך לא ממש מוגבל לתנאי השימוש באתר האלקטרוני האישי של האורחים, מדיניות פרטיות אישית או הסכמים נוספים המוצעים להציג באופן חוקי באתר. אתר המבקרים.

האתר דוחה בזאת מכל וכל הסכמים אלקטרוניים של המבקרים באתר, לרבות אך לא רק תנאי המבקרים וכן, תנאים. הסכם זה יחול על כל הצדדים. במקרה של שאלה עם פרוספקט, האתר יישלט על ידי חוזה זה ועל פי הנחיות ברירת המחדל והחוקים המתאימות אשר יתקיימו בקיום בוררות או בית משפט של כללים לפי בחירת האתרים בתחום השיפוט של בחירת האתרים. כל חוזים, מצגים, ערבויות, אחריות, פעילויות או הצהרות מאת אתר האינטרנט של מבקרי האתר או חוזה מוצע נוסף השונה בכל שיטה מתנאי הסכם זה, בסופו של דבר לא יסופקו ללא דחיפה או השפעה. כל המבקרים באתר לרבות משווקים, מתווכים, שותפים, שותפים לעשייה משותפת, מפרסמים, מפרסמים, משווקים באינטרנט, וכל משתמש קצה שיבדוק או ניגשים לאתר זה בכל שיטה, יהיו בסופו של דבר כפופים לשחרור הדדי. כל הסכמים או חוזים אינם רשאים להסתיים מסיבה כלשהי ללא הסכמה בכתב והסכמה משותפת של האתר.

עשה שימוש במידע דרך עמוד אתר זה

אלא אם כן התקשרת עם אתר זה בחוזה בלעדי להפך, למבקרים, לצופים, למנויים, לחברים, לשותפים או ללקוחות אין אפס נכון להשתמש במידע זה במסגרת מסחרית או ציבורית כללית; אין להם אידיאל לשדר אותו, להעתיק אותו, לשמור אותו, להדפיס אותו, להציע אותו או להפיץ חלק כלשהו מהתוכן של אתר אינטרנט זה. בהתבוננות בחומר של אתר זה אתה מסכים לתנאי צפייה זה ואתה מאשר שכל שימוש בלתי מורשה הוא בלתי חוקי ועלול להטיל עליך עונשים אזרחיים או משפטיים. שוב, המבקר אינו מציע זכויות כלשהן לעשות שימוש במאמרים של, או בחלקים מהם, לרבות מקורותיו, דפי אינטרנט בלתי נראים, דפים מקושרים, קוד בסיס, או רכוש תפיסתי נוסף שהאתר עשוי להכיל, מכל סיבה לכל שימוש שהוא. שום דבר. המבקר מסכים לליקוו

https://teltel.co.il